رئيس فدراسيون تنيس روي ميز گفت : تمام تلاش و برنامه هاي اهالي تنيس روي ميز كشور در راستاي مدال آوري در بازي هاي آسيايي 2014 و المپك 2016 است.

محمدزارع پور در حاشيه برگزاري سمينار روساي هيئت هاي تنيس روي ميز استان هاي سراسر كشور در گفتگو با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : کسب جایگاههای جهانی و آسیایی منوط به بهره گیری از فرصتها ، جلوگیری از موازی کاری ها و بهره گیری از خرد جمعی است و برنامه هاي فدراسيون نيز در اين راستا تدوين مي شود.

وي ایستادن بر یکی از سکوهای بازي هاي آسيايي2014  و المپيك 2016 را از اهداف اصلی فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد و افزود: درصدديم با شناسایی پتانسیل ها و راهکارهای توسعه این رشته در دوبخش قهرمانی و همگانیو با کمک پیشکسوتان، برنامه ریزان و علاقمندان به رشته تنیس روی میز جایگاه ایران را درجهان و آسیا ارتقاء ببخشيم.

رئيس فدراسيون تنيس روي ميز كشورمان با اشاره به اردوي آمادگي ملي پوشان در مجارستان براي حضور قدرتمند در مسابقات جهاني فرانسه اظهار داشت : تیم ملی مردان ایران با نوشاد و نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهرخانی و تیم زنان با ندا شهسواری، محبوبه عمرانی و مریم صامت در اين اردو حاضر شدند تا با آمادگي كامل در مسابقات جهاني به مصاف حريفان خود بروند.

زارع پور در ادامه به برگزاري مجمع ساليانه فدراسيون تنيس روي ميز به ميزباني استان يزد اشاره و تصريح كرد : اين مجمع روز شنبه 14 ارديبهشت ماه با حضور سجادي  معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  و دکتر افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار و عملكرد ساليانه فدراسيون و تقويم سال 1392 مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد : امروزسيزدهم ارديبهشت ماه نيز در نشستي كه با روساي هيئت هاي تنيس روي ميز استان ها داشتيم عملكرد استان ها در سال 91 بررسي و ميزبانان مسابقات مختلف در سال جديد مشخص شد و اميدواريم سال 92 سالي پر از خير و بركت براي تنيس روي ميز كشور باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا